آموزش

برند های معروف مهر سازی

برند های معروف مهر سازی

برند های معروف مهر سازی

با توجه به این که قدمت و سابقه مهر سازی در ایران به حدود ۶ هزار سال می رسد ، می توان به این نکته پی برد که قدمت مهر سازی به قدمت  مفهوم مالکیت آدمی است.این به گونه ای است که امروزه هر فرد و کسب و کاری برای حضور در بازار و به رسمیت شناختن اسناد و هویت به مهر نیاز دارد.

برند شاینی:

یکی از برند های معروف مهرسازی و از بزرگترین تولید کنندگان مهر و استامپ در جهان می باشد.مهر شاینی محصول کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا است.این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۹۵۷  میلادی آغاز کرده است. امروزه کارخانه ی شاینی با استفاده از آخرین تکنولوژی و ابزار تولید و طراحی ، کیفیت محصولات خود را به بالاترین سطح از رضایت مشتریان رسانده است.

برند سانی:

یکی از برند های خوب مهر سازی، سانی است.مهر سانی ساخت ایران است که دارای نمونه های مختلف دایره ای ، بیضی،مستطیلی و… می باشد.این برند را می توان رقیب شاینی نام برد.

برند ترودات:

مهر ترودات ساخت کشور اتریش است که کارخانه تولیدی آن از سال ۱۹۱۲ میلادی فعالیت خود را شروع کرده است.در حال حاضر با داشتن ۳۵ شرکت تابعه در سطح جهان مشغول به طراحی و ساخت و توزیع انواع مهر ژلاتینی اتوماتیک یا ژلاتین سر خود می باشد.ترودات محصولات خود را به بیش از ۱۵۰ کشور دنیا صادر می کند.به دلیل تنوع تولیدات مهر سازی برای هر کاربرد و نیازی مناسب است.

برند موبی:

مهر موبی ساخت کشور ترکیه است که انواع مختلفی دارد  و از لحاظ ساختاری بابت در پوشی که دارد بسیار مورد پسند قرار می گیرد .

برند های معروف مهر سازی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *