قوانین و ضوابط ساخت مهر

شما در صورتی می‌توانید مهری را سفارش دهید که مالک و دارای حق ساخت آن مهر باشید. مالکیت شما برای ساخت مهر بر اساس نوع مدرک ارائه شده توسط شما مشخص خواهد شد.

مدارک لازم برای ساخت مهر:

مهر پزشکی و پرستاری: تصویر کارت نظام پزشکی یا پرستاری
مهر مهندسی: تصویر پروانه فعالیت و یا کارت عضویت نظام مهندسی
مهر شرکت: در صورتی که شرکت تا این زمان دارای مهر نبوده است، تصویر آگهی ثبت شرکت به علاوه کارت ملی یکی از اعضای هیئت مدیره و در صورتی که شرکت پیش از این دارای مهر بوده است، تصویر نامه درخواست در سربرگ رسمی شرکت به همراه مهر و امضا
مهر وکالت: تصویر پروانه وکالت
مهر شخصی نام و نام خانوادگی و امضا شخصی: تصویر کارت ملی صاحب مهر
مهر امضا مربوط به ادارات: تصویر نامه درخواست رسمی در سربرگ سازمان مربوطه
ادارات دولتی و سازمان‌ها: تصویر نامه درخواست رسمی در سربرگ سازمان مربوطه با ذکر نام و کد ملی تحویل گیرنده
فروشگاه‌ها و مشاور املاک: تصویر جواز کسب به همراه کارت ملی صاحب جواز
نمایندگی بیمه‌ها، شرکت‌های داخلی، فروشگاه‌ها و برندهای داخلی: تصویر مجوز فعالیت نمایندگی به همراه تصویر کارت ملی (برای اشخاص حقیقی)
اینترن‌ها: تصویر کارت دانشجویی
وبسایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین: تصویر یا لینک نماد الکترونیک و کارت ملی صاحب نماد
بدیهی است که اگر شما مدرک مورد نیاز را ارائه ندهید و یا صحت مدراک ارائه شده توسط شما مورد تردید قرار گیرد و یا به هر نحوی شما مالک مهر شناخته نشوید، سفارش شما انجام نخواهد شد و اگر مبلغی به عنوان خرید در سایت پرداخت کرده باشید این مبلغ با کسر ضرر و زیان وارد شده به فروشگاه به شما بازگردانده خواهد شد.

در صورت احراز صلاحیت ساخت مهر، تمامی مسئولیت‌های حقوقی و کیفری ساخت و استفاده نادرست از مهر مربوط به سفارش دهنده می‌باشد و فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی را در این زمینه نمی‌پذیرید.

فروشگاه تعهدی در قبال حذف فاکتورهای ثبت شده نخواهد داشت. قبل از ثبت فاکتور و پرداخت نهایی فایل خود را بررسی کنید (به لحاظ سایز،تعداد، مبلغ، زمان ساخت و…)

پاسخگویی فروشگاه با توجه به مطالب گفته شده در ضوابط و مقررات می‌باشد . لذا مطالعه این صفحه ضروری است.

مهرهای غیرقابل ساخت:

هر نوع مهری که شما صاحب و مالک معنوی آن شناخته نشوید و یا به هر نحوی هویت و صلاحیت شما توسط فروشگاه احراز نگردد.
تمامی مهرهایی که نام برند، شرکت و یا اشخاص حقیقی و حقوقی خارجی به هر نحوی در آن به کار برده شود.

قوانین و ضوابط تایید طرح نهایی مهر

طرح نهایی تمام سفارشات پیش از ساخت از طریق ایمیل و یا روش‌های دیگر توسط گروه جاویدان به سفارش دهنده ارسال می‌شود. سفارش دهنده لازم است، طرح ارسال شده را رویت و فایل pdf ارسال شده را پرینت بگیرد. این فایل ابعاد نهایی مهر روی کاغذ است. سفارش دهنده لازم است تمامی کلمات، اعداد، شکل‌ها، خطوط و اندازه‌ها را از نظر صحیح بودن و نیز املای کلمات به دقت بررسی نماید. هرگونه اشکال و اشتباه پس از تایید نهایی متوجه سفارش دهنده بوده و گروه جاویدان هیچ‌گونه تعهدی در قبال طرح‌های تایید شده با وجود اشتباه نخواهد داشت. در صورت وجود اشتباه در طرح نهایی پس از تایید آن (حتی اگر از طرف گروه جاویدان بوده باشد) هزینه ساخت مجدد از سفارش دهنده اخذ خواهد شد.

قوانین و ضوابط ارسال سفارشات گروه جاویدان

تایید طرح نهایی برای مهرهای ژلاتینی و لیزری لازم است حداقل تا ساعت ۱۴ روز کاری قبل از ارسال سفارش توسط سفارش دهنده اعلام شود (تایید طرح در روز پنجشنبه تا ساعت ۱۲ امکان‌پذیر است). برای مهرهای برجسته و فلزی ۳ روز کاری و برای مهرهای برنجی جهت مهر و موم ۷ روز کاری پیش از زمان ارسال باید انجام شود. در صورت تایید پس از زمان‌های فوق ارسال سفارش با تاخیر روبرو خواهد شد.

سفارش دهنده لازم است آدرس خود، شامل خیابان اصلی، کوچه، پلاک، طبقه و واحد و همچنین کدپستی خود را به صورت دقیق و کامل در قسمت مربوطه یادداشت نماید. هرگونه اشتباه و برگشت سفارشات ناشی از عدم درج صحیح و همچنین کامل آدرس متوجه سفارش دهنده بوده و گروه جاویدان تعهدی در قبال ارسال مجدد سفارش در همان روز را ندارد.

کلیه سفارشات در مناطق ۲۲گانه تهران توسط پیک ارسال می‌شود. تحویل سفارشات در جلوی درب اصلی ساختمان (درب کوچه یا خیابان) می‌باشد و سفارش دهنده لازم است سفارش خود را در محل فوق تحویل بگیرد. همچنین پیک با شماره تلفن همراه سفارش دهنده جهت تحویل سفارش تماس خواهد گرفت. در صورت عدم پاسخگوی و یا در دسترس نبودن تلفن همراه تحویل گیرنده، سفارش به مرکز توزیع گروه جاویدان برگشت داده می‌شود و ارسال مجدد سفارش فقط در روزهای آتی میسر خواهد بود. گروه جاویدان تعهدی در قبال ارسال اینگونه سفارشات در همان روز را نخواهد داشت.

سفارشات تمامی شهرها به غیر از مناطق ۲۲گانه تهران توسط پست پیشتاز ارسال می‌شود. گروه جاویدان کلیه سفارشات پستی را پس از تکمیل به مراکز پستی تحویل خواهد داد و شماره پیگیری پستی را از طریق پیامک به اطلاع سفارش دهنده می‌رساند. کلیه تاخیرها ناشی از عدم ارسال به موقع توسط پست متوجه گروه جاویدان نبوده و سفارش دهنده می‌تواند با استفاده از شماره پیگیری اعلام شده از پست منطقه خود پیگیری‌های لازم را انجام دهد.