آموزش

انواع مهر آنتی باکتریال

انواع مهر آنتی باکتریال

مهر آنتی باکتریال چیست ؟

اصلاح آنتی باکتریال شاید تا چند وقت پیش خیلی شنیده نمیشد ولی از زمان ظهور کرونا کم و بیش آن را میشنویم . داروها و قرص های آنتی باکتریال، شوینده های آنتی باکتریال، برخی مواد خوراکی و حتی مصالح ساختمانی که آنتی باکتریال هستند. مفهومی که شاید اسم آن برای ما آشنا باشد ولی تا به حال در مورد مفهوم دقیق آن تحقیق نکرده ایم.

در محصولات طبیعی عسل یکی از بهترین مواد آنتی باکتریال است. این خاصیت در عسل باعث میشود تا از این ماده برای درمان زخم های سطحی و برخی آلودگی های درونی و بسیار موارد درمانی دیگر استفاده شود.

آنتی باکتریال کلمه مخفف شده ((ضد میکروب و باکتری )) هست و به موادی میگویند که میکروارگانیسم ها را از می برد و یا در حالتی دیگر سرعت رشد آنها را کاهش میدهند.

برای این منظور برخی داروهایی تولید شده است. که به عنوان داروی آنتی باکتریال شناخته شده. و بر اساس نوع میکرو ارگانیسم ها دسته بندی و تجویز میشوند. همچنین برخی کالاها و اجناس نیز خواص آنتی باکتریالی دارند که مربوط به ضدمیکروب و باکتری بودن آنها است.

از ظهور کرونا بیشتر از یک سال هست که گذشته است. و تمام جهان درگیر این ویروس میباشند. تمامی انسانها خواه ناخواه با این بیماری عجیب دست به گریبان هستند. و بسیاری از عزیزانمان در این مدت از دست رفته اند. یکی از بهترین راهها برای مقابله با این بیماری و این ویروس جلوگیری و پیشگیری از راههای انتقال آن می باشد. انواع مهر آنتی باکتریال

مهر آنتی باکتریال چه ویژگیهایی دارد؟

در زندگی روزمره ما با بسیاری از باکتریهایی که دیدن آنها با چشم معمولی سخت است. احاطه شده ایم. این باکتریهای نامرئی می توانند زنده بمانند و تا ۳ روز در شرایط ایده آل رشد کنند.

مهر فوری  جاویدان همگام با پیشرفت جهانی در تولید صنعت ساخت مهر آنتی باکتریال این افتخار را دارد. که در حال حاضر دارای مهرهای اتومات آنتی باکتریال شرکت و برند معروف شاینی میباشد. و این مهرها در انواع مختلف ژلاتینی اتومات و در انواع جیبی تولید و به فروش میرسد.

خط Shiny’s NTbac به  یک عامل قارچ انداز مجهز شده است. که محصول را از رشد قارچ محافظت می کند. و همچنین رشد و عملکرد ویروس و باکتری را به عقب میاندازد. این قسمت راه اندازی شده توسط یکی از معتبرترین شرکتهای تولید مهر در جهان به نام شاینی میباشد.

با مراجعه به سایت جاویدان میتوانید انواع مهر آنتی باکتریال را مشاهده ،و مهر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *