آموزش

انواع برند مهر

انواع مهر:

با توجه به این که قدمت و سابقه مهر سازی در ایران به حدود ۶ هزار سال می رسد ، می توان به این نکته پی برد که قدمت مهر سازی به قدمت  مفهوم مالکیت آدمی است.این به گونه ای است که امروزه هر فرد و کسب و کاری برای حضور در بازار و به رسمیت شناختن اسناد و هویت به مهر نیاز دارد.

مهرها انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها مهر ژلاتینی،مهر اتوماتیک،مهر لیزری، مهر برجسته، مهر برنجی است.از قدیمی ترین نوع مهر،

مهر ژلاتینی است که به صورت دستی عمل می کند و امروزه جزئی از کم هزینه ترین روش های ساخت مهر است.

مهر های اتوماتیک در واقع همان نوع ژلاتینی است اما با دسته اتوماتیک به بازار عرضه شده اند و در حال حاضر از پر مصرف ترین نوع می باشند.

مهر لیزری، جدیدترین شیوه در ساخت این مهر حاکم است که مزایای بسیاری دارد.اما کمی هزینه بر است و این دسته فاقد ژلاتین و استامپ هستند و طرح مورد نظر بر روی دستگاه مخصوص حک می گردد.

مهر برجسته:این دستگاه دارای یک کلیشه نر و ماده است که به همراه دستگاه مخصوص ارائه می گردد.کلیشه در وسط دستگاه قرار می گیرد که با فشار دادن بر روی کاغذ طرح مورد نظر برجسته نمایان می شود.

مهر برنجی: این ها همان مهر های سنتی قدیمی هستند که بر روی برنج حک شده اند.کاربرد این دستگاه برای سالمندان و کسانی که لرزش دست دارد می باشد.اجرای این مهر طبق نمونه اولیه آن غیر ممکن است.

انواع برند مهر سازی:

برند شاینی:

یکی از برند های معروف مهرسازی و از بزرگترین تولید کنندگان مهر و استامپ در جهان می باشد.مهر شاینی محصول کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا است.این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۹۵۷  میلادی آغاز کرده است .امروزه کارخانه ی شاینی با استفاده از آخرین تکنولوژی و ابزار تولید و طراحی ، کیفیت محصولات خود را به بالاترین سطح از رضایت مشتریان رسانده است.

برند سانی:

یکی اc برند های خوب مهر سازی، سانی است.مهر سانی ساخت ایران است. که دارای نمونه های مختلف دایره ای ، بیضی،مستطیلی و… می باشد.این برند را می توان رقیب شاینی نام برد.

برند ترودات:

مهر ترودات ساخت کشور اتریش است. که کارخانه تولیدی آن از سال ۱۹۱۲ میلادی فعالیت خود را شروع کرده است. در حال حاضر با داشتن ۳۵ شرکت تابعه در سطح جهان مشغول به طراحی و ساخت و توزیع انواع مهر ژلاتینی اتوماتیک یا ژلاتین سر خود می باشد. ترودات محصولات خود را به بیش از ۱۵۰ کشور دنیا صادر می کند.به دلیل تنوع تولیدات مهر سازی برای هر کاربرد و نیازی مناسب است.

برند موبی:

مهر موبی ساخت کشور ترکیه است که انواع مختلفی دارد. و از لحاظ ساختاری بابت در پوشی که دارد بسیار مورد پسند قرار می گیرد .

فروشگاه جاویدان از جمله فروشگاه هایی است که شما می توانید انواع برند های معروف مهر را از آن به راحتی تهیه کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *