آموزش

مهرهای شماره زن خودکار

اگر در سازمان و تشکیلاتی دولتی یا خصوصی مشغول به کارید و با حجم بالایی از اسناد و پرونده‌های مختلف مواجه هستید که بایستی تمام آن‌ها را شماره گذاری کرده و سپس بایگانی نمایید، می‌توانید از یک مهر شماره‌زن کمک بگیرید تا بتوانید هرچه سریع‌تر و دقیق‌تر کارهای اداری خود را به اتمام برسانید.

در واقع شماره‌زن یک مهر کوچک است که به راحتی قابل استفاده بوده به گونه‌ای که کار با آن به مراتب آسان‌تر از لیبل زن‌ است. تنها کافی است با اندکی آگاهی، دقت، توجه و چشمانی باز وارد بازار شده و از گروه محصولات مرتبط با لوازم اداری و تحریر مهر مورد نظر خود را انتخاب نمایید.مهرهای شماره زن خودکار

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید مهر شماره‌زن

در بدو امر توجه خود را به ابعاد کلی مهر مورد نظرتان معطوف نمایید

نخستین نکته در هنگام خرید مهر شماره‌زن توجه به ابعاد کلی این محصول است. در این خصوص بد نیست بدانید که هر چقدر مهر انتخابی شما کوچک‌تر باشد، اعداد کمتری را درج می‌کند.

اگر هم تعداد ارقام آن زیاد باشد، فاصله اعداد از همدیگر کم است و در مجموع عملکرد قابل توجهی برایتان به دنبال نخواد داشت.

یکی از شاخص‌های بارز این محصول تعداد ارقام آن می‌باشد

عامل حائز اهمیت دیگر برای انتخاب مهر شماره‌زن همان موردی است. که در نکته قبل نیز به آن اشاره کردیم؛ یعنی تعداد ارقام درج شده بر روی مُهر؛ چیزی که در این زمینه می‌تواند معیار انتخاب شما باشد. تناسب محصول با حجم کارتان است.مهرهای شماره زن خودکار

بهتر است به این موضوع هم توجه داشته باشید. که هرچه تعداد ارقام مهر شماره زنی بیشتر باشد. بایستی بالای خرید آن پول بالاتری بپردازید.

به ارتفاع اعداد، طول کلی آن‌ها و در کنار هم بودن‌شان توجه داشته باشید

مورد بعدی در این زمینه توجه به ارتفاع اعداد و طول کلی آن‌ها و همین‌طور در کنار همدیگر بودن‌شان است. تا با یک بار کوبیدن مهر، نقش بر روی صفحه ایجاد شود.

اگر نیاز دارید که بر روی اسناد و مدارک شما اعداد به صورت خوانا و درشت درج شوند. باید در پی خرید مهرهایی با ارتفاع اعداد بالا برای خود باشید.

علاوه بر این، طول کلی دهانه مُهر نیز حائز اهمیت است. یعنی بیشتر بودنِ آن نشان از با فاصله حک شدن اعداد بر روی خود دارد.

عواملی که قیمت یک مهر شماره‌زن را رقم می‌زنند

مطمئن باشید مزیت‌های استفاده از این محصول آن‌قدر مهم و زیاد است. که پرداخت قیمت مهر شماره‌زن را کاملاً به حاشیه می‌برد.

با این وجود هنگام‌ خرید این محصول، حتماً به رنگ جوهر و اساساً چگونگی شارژ شدن جوهر مهر انتخابی‌تان نیز بها بدهید.

در آخر هم توجه خود را بر روی استحکام بدنه مهر نیز متمرکز کنید. و طوری خرید خود را مدیدیت نمایید. که محصولی با بدنه فلزی و با استفاده آسان نصیب‌تان شود.مهرهای شماره زن خودکار

برای خرید مهر شماره زن خودکار از فروشگاه اینترنتی مهر جاویدان اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *